Amadeo lives in a small, faceless town. He works in a bar, plays table football better than anyone and is in love with Laura, but she doesn't know it. His simple routine falls to pieces when Grosso, a young local boy turned best football player in the world, returns determined to take revenge for the only game he has ever lost in his life. With the table football, the bar and even his soul in pieces, Amadeo discovers something magical: the players in his beloved table football speak, and plenty! Together they set out on an adventure-packed voyage to save Laura and the village; and to become a real team as they go. But does football have a place for miracles?