The latest work from the Canadian director Denis Villeneuve (Incendies) is a Spain-Canada co-production starring Jake Gyllenhaal. A mysterious thriller played out in the subconscious of a man in crisis: Adam leads a monotonous life until he discovers Anthony, a small-time actor physically identical to him.