Mexico's Fernando Eimbcke premieres his third film in San Sebastian. Paloma and her 15 years old son Hector have a very strong and special relationship. When on holiday at the seaside, Hector meets Jazmin, a teenage girl with whom he discovers the first glimpses of love and sexuality. Trying to keep Hector close to her, Paloma has a hard time accepting that he will eventually grow up and no longer be the same son and best friend he was to her for so many years.