Four years after he competed in the 57th edition of the Festival with Chloe, Atom Egoyan returns to San Sebastian with his new work, a haunting true mystery about who killed three children in a small town. The police identify three teens, aka the "West Memphis Three", as committing the murders during a satanic ritual, but the truth may be scarier as a mother and investigator suspect all is not as it appears. Colin Firth and Reese Witherspoon star in the film.