In his new film, Roger Michell (Notting Hill, Enduring Love) tells the story of Nick and Meg, a couple of British teachers who revisit Paris many years after their honeymoon in an attempt to rejuvenate their marriage. Meg feels she deserves a better life, yet feels insecure and bereft without her husband Nick. Starring Jim Broadbent, Lindsay Duncan and Jeff Goldblum.