Bertrand Tavernier, one of the great masters of contemporary French cinema, adapts in his new film the comic of the same name by Lanzac & Blain, a political satire revolving around Alexandre Tallard de Vorms, Minister of Foreign Affairs for France, a man who calls on the powerful and invokes the mighty to bring peace, to calm the trigger-happy, and to cement his aura of Nobel Peace Prize winner-in-waiting. With a brilliant cast including Thierry Lhermitte, Raphaël Personnaz, Niels Arestrup, Anaïs Demoustier, Julie Gayet, Joséphine de La Baume and Jane Birkin.