Two years after presenting Kiseki / IWish at the Festival, Hirozaku Kore-eda returns to San Sebastian with his latest film, winner of the Jury Award at the last Festival de Cannes. This time Kore-eda tells the story of a man who must make a life-changing decision and choose between his natural son and the son he believed was his after spending 6 years together.