The story of Oscar Grant III, a 22-year-old Bay Area resident, who crosses paths with friends, enemies, family, and strangers on the last day of 2008. Winner of the Grand Jury Prize and the Audience Award at Sundance Festival and the Avenir Award at Cannes' Un Certain Regard.