Terry Gilliam will present his new futuristic fantasy in competition at the Venice Festival. An eccentric and reclusive computer genius plagued with existential angst works on a mysterious project aimed at discovering the purpose of existence—or the lack thereof—once and for all. However, it is only once he experiences the power of love and desire that he is able to understand his very reason for being.