This comedy directed by Richard Curtis, helmer of films like Love Actually and the screenwriter of Four Weddings and a Funeral and Bridget Jones's Diary, was presented at the Locarno Film Festival. At the age of 21, Tim discovers he can travel in time. His father tells him that all of the men in his family have had the same gift.