Winning documentary of the Un Certain Regard Award at the last Festival de Cannes. In the word of its director, Rithy Pahn: "For many years, I have been looking for the missing picture: a photograph taken between 1975 and 1979 by the Khmer Rouge when they ruled over Cambodia... I searched for it vainly. Today I know: this image must be missing. So I created it."