Robin Williams, Ed Harris, Annette Bening y Amy Brenneman star in this film presented at the Toronto Festival. Five years after losing the love of her life, Nikki falls head over heels for a new beau: Tom is the man of her dreams, an attractive art teacher with a big heart, a friendly smile and heaps of energy.