An escalating rivalry between Kevin Pearce and Shaun White in the run-up to the 2010 Olympics leaves Shaun on top of the Olympic podium and Kevin in a coma following a training accident in Park City, Utah. Kevin's tight-knit Vermont family flies to his side and helps him rebuild his life as a brain injury survivor. But then he insists he wants to return to snowboarding. Doctors warn even a small blow to the head might kill him. Will Kevin defy them and insist on pursuing his passion? The dramatic story of one unforgettable athlete, Kevin Pearce; one eye-popping sport, snowboarding; and one explosive issue, traumatic brain injury.