McConkey, a feature-length documentary, is a heartfelt examination of the legacy one athlete left to the progression of his sports, and the path he paved to conquer his dreams. Shane McConkey is revered as a pioneer of freeskiing and ski-BASE jumping, and through his talent and ability to use his trademark irreverent humor he inspired countless lives. In a new film from Red Bull Media House in association with Matchstick Productions, McConkey celebrates the life of one of the world's ultimate innovators in his sports.