Keller Dover is facing every parent’s worst nightmare. His six-year-old daughter, Anna, is missing, together with her young friend, Joy, and as minutes turn to hours, panic sets in. Frantic, Dover decides he has no choice but to take matters into his own hands. But just how far will this desperate father go to protect his family?