A tour of 400 paintings, all masterpieces, from the more than 9000 owned by the Prado Museum. Shot in 4K, the documentary offers the spectator the opportunity to take a magic look at the galleries of Spain's biggest museum. The documentary takes us on a tour of the most important schools of painting and their most representative artists, relating them to their corresponding moment in history.