In his new documentary, Javier Corcuera shows us characters who are part of a country. Although the film talks about music and musicians, it is not strictly musical but rather a reflection on personal stories apparently very far apart, stories that look for one another in a country also immersed in the struggle to find itself and create its own identity: Peru.