Winner of the Silver Bear to Cinematography , Harmony Lessons is the opera prima of Kazakh director Emir Baizagin. Aslan, a 13-year-old boy living with his grandma, is a student in a high crime rate village school in Kazakhstan. Corruption and violence conflict drastically with his obsession for perfectionism.