In his latest work, Wojtek Smarzowski, director of the prizewinning film Róza (2011), presents seven friends, officers of Warsaw’s traffic police department. They work together, party together, together they play jokes, cut small deals and sport fast cars. Their small world is rocked when one of them is found murdered. Sargent Król becomes a chief suspect in the case. As he tries to prove his innocence he begins to uncover a corruption scheme which points towards high circles of authority in police and politics.