Director Thomas Szabo takes to the big screen the characters of the animated TV series Miniscule. In a peaceful little clearing, the remains of a picnic hastily abandoned spark warfare between two tribes of ants. A bold young ladybug finds himself caught in the middle of the battle. An epic journey at ground level...