Narrated and written by filmmaker Oliver Stone and co-author Peter Kuznick, a professor of History and Director of the Nuclear Studies Institute at American University, the new one-hour series in twelve aprts will feature episodes that focus on human events that at the time went under reported, but crucially shaped America’s unique and complex history over the 20th century.