Lourdes and Mentxu Arrieta were born with a serious problem: despite being sisters and spending most of their time together, their bodies were unable to communicate. They couldn't use their hands or their voices either. Until one day they came up with their own formula, a method of communication for which there are no precedents and that nobody thought would work. A language they speak in silence and that has remained a total secret. At least until today.