Every year, from July 7 to 14, during the eight days of the San Fermín celebrations, thousands of people participate in one of the most dangerous and adrenaline-pumping events in the world: the running of the bulls in Pamplona. This is the story of those who run with the bulls through the streets of the capital of Navarre. It is a documentary with a spectacular narrative and images unseen until now, obtained with the High Speed 3D camera suspended from a wire 270m above the centre of the Calle Estafeta.