United by an unbreakable friendship, Rafael and Carolina embark on an emotional and geographical journey in search of reconciliation and acceptance. Along the way, we follow Rafael through the early years of his gender transition: an intimate process, full of challenges, discoveries, and small victories that bring him closer to that square meter of peace he so deeply longs for. A light-filled story in which friendship becomes a refuge and the personal expands until it becomes universal.