Although the whole world recognises her career and the spectators applaud her talent, Isabel Coixet lives in a continuous doubt that pushes her to continue exploring her contradictions. To what extent does recognition or success quench the creative thirst? From where does she get that pressing need to always try to go further? These are some of the questions that Coixet, voicing her thoughts out loud to the camera, leaves floating in the air.