Cyrano en mi cabeza Cyrano in My Head follows the time-honoured Argentinian actor Gabriel Goity as he embarks on the challenge of playing Cyrano de Bergerac, the character who triggered his vocation at the age of 16. As the work becomes a theatre phenomenon, the role morphs into a private battle obliging him to face his fears, his limits and his search for truth on stage. More than a backstage, the film is a journey into the fragile world of performance.