The film is born on the threshold where the theatre becomes cinema. Without documenting the process, or explaining it, the film invents its own language. Calixto Bieito's radical approach finds a new thrust in the camera of Marcelo Piñeyro. The camera doesn't look in from the outside: it enters, listens, accentuates and reveals details invisible from the stalls. A hybrid experience, suspended between reality and fiction, where the two languages merge to tell a reinvented truth.