Graça lives in Belo Horizonte, where she gives private French lessons and lives with her French girlfriend. After a health emergency involving her father, she returns to her childhood home in the suburbs. There, a neighbouring family that leads a local religious congregation offers support. As they try to bring her back to "her place," Graça becomes trapped in a world of intolerance and fanaticism, setting her on a disturbing path toward the loss of sanity.