After a harrowing plane crash, Special Forces officer James Belmont and his combat dog, Odin, find themselves stranded deep in the Alaskan wilderness. Together, they are forced into a brutal fight for survival against the elements. From acclaimed filmmaker David Ayer, Heart of the Beast is an intense adventure thriller that explores the unbreakable bond between a man and his best friend as they face their greatest battle yet.