Pablo is a 40-year-old married father of two wonderful children. A role model and a practicing evangelical Christian, his perfect traditional life begins to crack when he falls in love with a man and his feelings clash with his beliefs. His life becomes an inferno of repressive intolerance when his family and his church decide to do whatever it takes to cure him, forcing Pablo to suppress his urges with therapy. Presented in the Berlinale's Panorama section.