Shortly before the 1973 Chilean coup, CIA agents Chris and Lee set out to Easter Island from Santiago, where they are stationed alongside their boss and bureau chief, MJ. Amongst the Island's iconic statues, as the longtime partners wrestle with their dark pasts and present conspiracies, Chris's newfound bond with a pair of rebellious students threatens to send everyone’s trip to this remote paradise sideways.