On a remote, wind-lashed island off the Chilean coast, Silvia earns her living harvesting seaweed and shares a quiet life with her partner. When she adopts a stray puppy, Yuri, her days fill with joy, love, and a tenderness that stirs a long-suppressed longing for motherhood. But Yuri’s sudden disappearance reawakens a haunting childhood trauma, forcing Silvia to confront a past she has never truly left behind.