Zhandos, a music teacher, lives in the small town of Balkhash and dreams of moving to a big city. He is loved by his students, and the school turns a blind eye to his side jobs. When a patron nostalgic for his hometown arrives, Zhandos is given the chance to leave and must decide what matters more: the art within him, or himself within art.