Faced with life changing news, María, a fifty-five-year-old Spanish woman from Bilbao, chooses to take a trip to Greece with her closest girlfriends against the advice of her son and doctors. A spontaneous decision leads her to the island of Nisyros, a tiny haven of peace and calm that immediately feels like home. While exploring the beautiful island and soaking in its hidden treasures, she meets Stefanos and finds herself falling in love against all odds.