It's been five years since The Kidnapping of Michel Houellebecq. Michel and Gérard Depardieu coincide at a sea water therapy centre in Cabourg. Together they try to survive the health regime that the centre attempts to impose upon them. While Michel remains in constant contact with his kidnappers, a series of unexpected events will derail their routine.