Lynn and Lucy are life-long best friends, their relationship as intense as any romance. Neither has ventured far from where they grew up. Lynn, who married her first boyfriend and whose daughter is fast growing up, is delighted when the charismatic, volatile Lucy has her first baby boy. Lucy, however does not react to being a mother as Lynn expects. Soon, they find their friendship is tested in extreme circumstances. Debut film.