María and Magdalena are twin sisters; one is a millionaire while the other is poor. María, the poor sister, kills her twin, recently widowed, in order to take her place. But the murderess will find herself with her back to the wall when she has to prove that she’s innocent of her husband’s murder, committed by her own victim.