Karin, an astrologer and occultist, is in fact a trickster who takes advantage of his clients’ gullibility, basing his information on the gossip he receives from his mistress Clara, a beauty salon assistant. Clara tells Karin that a millionaire, Vittorio Romano, has died on discovering that his wife Ada had betrayed him with his nephew, León. Pretending to have been a close friend of the dead man, Karin turns up at the funeral where he succeeds in making Ada confess that she and León poisoned Vittorio to get their hands on his fortune. Karin and Ada plot to kill León.