Celebrity Jiho Im, better known as the Wandering Chef, travels from one end of the Korean peninsula to the other in search of the most unique ingredients known for their medicinal properties. All of his sources come from Mother Nature, who has been looking after him since he ran away from home at the age of thirteen. But the pain of having had no one to call Mother is something he has carried with him for years. Until one day, he meets Kim Soon-gyu, who lives in the last village at the top of Mount Jiri, and who serves him a homemade soup that conjures up memories of his childhood.