In the Bolivian capital of La Paz, a city sitting 13,000 feet above sea level, an ambitious and unlikely culinary project has connected three people from vastly different backgrounds and will forever change their lives. Kenzo, a hunter raised in the wild of the Bolivian Amazon, and Maria Claudia, a native of the Andean altiplano, are far from home. They have come to La Paz thanks to Gustu, a fine-dining restaurant and cooking school for the country’s underprivileged youth. Founded by acclaimed Danish restaurateur Claus Meyer, whose last project, Noma, was named Best Restaurant in the World four times, its aim is to guide these young Bolivians towards a better future as they attempt to establish their country as the world’s next great culinary destination.