Behind closed doors, a human tragedy plays out. A universal theme: a story of people trapped in an inhuman network of power. The brutal circle of the Eurogroup meetings, who impose on Greece the dictatorship of austerity, where humanity and compassion are utterly disregarded. A claustrophobic trap with no way out, exerting pressures on the protagonists which finally divide them. A tragedy in the ancient Greek sense: the characters are not good, or evil, but driven by the consequences of their own conception of what it is right to do. A tragedy for our very modern time.