Trung, a truck driver who travels constantly in North Vietnam, learns that his mother-in-law has been taken to hospital and that he has to take care of Vy, the 10-year-old daughter he hardly knows, since she's been raised by her grandmother. His next trip is already booked and, despite being loath to take his daughter with him, he has no option. Trung and Vy are forced into each other's company on an emotional journey between two generations on the roads of North Vietnam: her first and his last. Debut film.