One summer night, Eric enters a house and steals the ashes of Pol, his recently deceased friend. That same night, Eric and his two best friends, Ona and Marcel, set out on a journey by car to scatter the ashes. But the escapade will end up turning into a bubble that separates them from reality and increasingly distances them from the return home and from their initial intention. Although the three friends have felt death very close, they are incapable of understanding it. The loss will make them realise that it’s impossible to go back to being the way they were before, since their friend’s death will leave an indelible mark on their lives. Debut film.