The peace and quiet of a small seaside town is disturbed by the suspicion of sharks arriving to its coast. Rosina, a 14-year-old teenager, thinks she saw something in the sea, but nobody really seems to listen to her. When her father takes her to work looking after houses, she meets Joselo, a fisherman a little older than herself. Among dirty pools, majestic gardens and deserted beaches, Rosina starts to feel something new: the desire to narrow the distance between her own body and that of Joselo. But he shows little interest in her advances. To attract his attention she comes up with a twisted and rather clumsy plan, moving invisibly and dangerously, as though taking her inspiration from the presence of the mysterious predators. Best director award at Sundance.