Romina returns to her family home after having had a child. Separated from the father of Ramón, her son, she takes refuge in the home of her mother, Mónica. There she is submerged in her mother’s pace, and in her own pace as a daughter, as she tries to figure out what she wants. On a visit to Buenos Aires, Romina teaches German, while trying to resume her single life, to go out at night. She wants to know what she was like before the experience of love for her son. She needs to understand who she is, returning to her origins and rebuilding part of the family history. Directorial debut by the writer, playwright and actress Romina Paula. Presented in Rotterdam Festival's Bright Future section.