1923. Tribesman Norbu steals horses to support his family. After committing a robbery, he and his family are banished by their tribe and sent to live in exile. Norbu prays devotedly but to no avail. The sudden death of a loved one shakes his Buddhist faith, and he starts stealing horses again.