Marta, 17 years old, is on holiday in an African resort with her father and young brother. Marta is bored and prefers to spend more time with the young people working at the hotel than with her family. These new friendships will cause tension in the relationship with her father and will oblige the family to talk and to try and understand one another. The trip will become a much more enriching experience for all of them than they could ever have imagined.