El Cuarto Reino is a documentary about the daily life of a marginal community in a New York neighbourhood. A very particular kingdom in which both illegal immigrants and US citizens in difficulties share the same disappointment: a reality very different from the one promised in the land of opportunity. In spite of everything, they still have hope.