Eli, 30 years old, a lawyer, pregnant, upper class. On the same day as she is about to proceed with the oral proceedings of a trial by the press she has been preparing for some time with her father, a well-known Barcelona lawyer, he disappears. His search will lead her to discover a reality that will completely turn her family and emotional stability upside down.