Seven stories combining horror and comedy. Seven moments of black humour as strange as they are familiar. Seven surreal takes on a society that never advances: the family, the poor kid, the neighbours, the tenant, the entrepreneur, the guy hit by a tram and the wedding. Seven tales of black humour about a dysfunctional society.